محمدمهدی جانمحمدمهدی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان مریم

جشن حروف الفبا

1392/2/31 11:49
نویسنده : مامان مریم
1,801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،نفس مامان مریم خوبی بله خیلی زود تموم شد دیشب شبکه Gemیه تبلیغات درمورد تبلیغات می داد خیلی راحت آنو خوندی نفس مامان مریم  ،امروز ٣٠اردیبهشت ١٣٩٢ است شماتعطیل شدین چون کسی رونداشتم  تو خونه بمونی بابائی صبح زود نفس مامان مریم روبرد خونه خاله راحله برد من هم از اداره به آنجا آمدم خاله زحمت کشیده بود جز ناهار یه آش خیلی خوشمزه درست کرده بود هم خوردیم وهم آوردیم ساعت ٦بعدظهر جشن حروف الفبا داشتی ماباآژانس مستقیم به طرف مدرسه ات رفتیم  ماهم رفتیم یه بسته شکلات شیک برای خانمت خریدیم محمد مامان ،وقتی بچه هارادیدین جیغ میزدی حسین ،فربد ،محمد نسب یه شور وحالی تومدرسه بود بااینکه بعدظهر بود ماشاالله همه باانرژی بودن من وشما رفتیم بالا بعداز حال واحوال پرسی باخانم معلم ،رفتی پایین باجمع بقیه دوستان پیوستی   مامانها همه توسالن جمع بودن ولی برنامه شروع نشده بود بعداز ساعتی برنامه بااجرا خانم سلامتی خانمتون شروع شد خیلی باشوق وذوق فروان سرودملی کشور عزیز ماایران راخوندین خلاصه برنامه خیلی خوبی بود بعضی مادرها ازخوشحالی اشک می ریختن نفس مامان مریم معلم شما گفت برای خداحافظی باید بریم کلاس خودمون معلم شما خانم سلامتی بغض کرده ونمی تونست جلو اشکهاشو بگیره همه شماها رو بوس می کرد وخداحافطی میکرد ولی شماها بی خیال روزگار مشغول بازی گوشی خودتون بودین چند تا عکس براتون می زارم نفس مامان  من آنجا گریه نکردم ولی خونه اومدیم حسابی گریه کردم چون نفس مامان بلاتکلیف بود ومامان انسیه تماس گرفته بود که نفس مامان مریم رو ،بفرستم رستم آباد اول حسابی گریه کردم چون طاقت جدایی از نفس مامان مریم روندارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)