محمدمهدی جانمحمدمهدی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان مریم

اولین روز کاری مامان بعداز زایمان

1386/4/3 8:07
نویسنده : مامان مریم
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم زمان  خیلی سریع گذشت مامان باید روز ٢٣دی ١٣٨٥ اداره می رفت هر چه  می گذشت دلهره واضطرابم بیشترمی شد خلاصه آنروز اومد مامان بایدچندساعتی ازپسرش جدامی شد خیلی لحظات سختی بود باچشمان اشک آلود ازپسرم وعمه رخشی خداحافظی کردم به خونه مامان انسیه رفتم تاکمی سفارش کنم خاله راحله دروباز کرد وقتی داشتم حرف میزدم اشکم سرازیر شد زودحرکت کردم همین که به اداره رسیدم بچه هائی که صمیمی بودم استقبال خوبی کردن به اتاقم رفتیم باشیرینی پذیرائی کردم وجعبه دیگه بین همکارها پخش کردم هرکس می پرسید خوبی دلم می گرفت آن روز گذشت مامان کم کم به این وضع عادت کرداینجا باخاله راحله هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:26
سلام خوبی روزشما هم مبارک دستتون مباک اسم نینی شما چیه ممنون