محمدمهدی جانمحمدمهدی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان مریم

روزهائی دوراز نفس مامان

1391/4/14 11:01
نویسنده : مامان مریم
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی بابانقی چند وقتی تصمیم گرفت که تو رستم آباد مصالح فروشی باز کنه   شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین مامان مریم ناراخت است به چند علت :یکی اینکه بابانقی زحمتوشو کشیده دیگه نباید فکروخیال کنه ودیگه اینکه من  وابستگی شدیدی  به بابانقی ومامان انسیه دارم وبرای من باز سخت می شه نمیدونم توراچه کارکنم فکرم حسابی مشغول بود تا یه روزی بابا نادر گفت برای بابات بیکاری سخت ودردآوره توکلت به خداباشه برای محمدخدا بزرگه خلاصه امتحانات پایان ترم  منوبابائی تموم شد تصمیم براین شد یه مدتی نفس مامان بره بابابانقی ومامان انسی باشه وما رفت آمدکنیم    شکلکهای جالب آروینخوب بود بعضی اوقات من نمی رفتم بابائی میآمد من خونه خاله راحله می رفتم برام سخت بود بدون نفس مامان باشم  شبها کاوس می دیدم یه شب خاله راحله منوازخواب بیدار کرد چون خواب بد می دیدم خدایا هیچ کس رو دور از عزیزاش نکن آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ریحانه
14 تیر 91 10:07