محمدمهدی جانمحمدمهدی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان مریم

اولین روز مدرسه

1391/6/29 9:25
نویسنده : مامان مریم
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی الان دارم این پست رومی زارم آرزو دارم یه روزی بشه این وبلاگ روتحویل خودت بدم وانشاالله باسوادبشین وخودت مطالبی که دوست داری بنویسی نفس مامان یه هفته آخرشهریور رورستم آباد رفتیم وشما روخونه مامان انسی وبابانقی گذاشتیم ومارفت آمد می کردیم بنده خدا مامان انسی وبابانقی آخر ازدست مافرارمی کنن خلاصه بابانقی هرروز  ساعت ٦صبح ماروتاایستگاه می رساندومامیا مدیم  اداره ودوباره برمی گشتیم رستم آباد خوش میگذشت تاروزسه شنبه من دیگه ازاداره رفتم خونه خودمان بابائی ازاداره رفت دنبالت بابانقی بنده خدا باز شما روسرایستگاه آورده بود ولی شما گفته بودین که باسواری نمیاین بابائی خیلی سعی کردبود اماشماگفته بودین که دوستدارین با مینوبوس بیاین وقتی رسیدین برای مامان انسی زنگ زدم که شماراحت اومدین مامان جون خیلی گریه کرد می گفت احساس تنهائی می کنه بابانادر شمارو آرایشگاه وحمام  بردپسرمامان بایدزودمی خوابید تاصبح راحت بیدارمی شد صبح بعدازآماده شدن شمارواززیر قرآن ردکردیم وبعدازعکس وفیلم گرفتن من وبابائی شمارومدرسه بردیم وبعدازمراسم آشنائی بامدیر ومعلم کتابهای شما راتحویل دادن وشماروتعطیل کردن وشما بابابائی به اداره اش رفتین بعدا چندتاعکس برات می زارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)