محمدمهدی جانمحمدمهدی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان مریم

تغییرساعت

1391/7/1 6:47
نویسنده : مامان مریم
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی امروز ١/٧/٩١ساعت  ٦:٤٠دقیقه است که مامان داره این پست رومی ذارم نفس مامان دیروز که جمعه بود خاله راحله زنگ زد که ساعت روتغییر بدین من به بابانادر گفتم که ساعتهای دیواری روتغییر داددامادریغ  ازاینکه فراموش کردم که ساعت موبایل خودم روتغییر ندادم ساعت رو روی ٦:٣٠تنظیم کردم که زود بیدارشم وبرای نفس مامان صبحانه ای که دوست داره درست کنم پسرمامان هم زود بی دردسر بیدار شد چون شب زودخوابیده بود ماصبحانه خوردیم لباس پوشیدیم طبق معمول بابائی همش می گفت دیر شده زودباش مامان ساعت دیواری رونگاه کردم دیدم ساعت٦:١٠دقیقه است پسرمامان ،مامان دیگه چاره نداشت بابائی زنگ زده بودآژانس فکرکرده بودکه مامانی دیرش شده ماشین اومد مامان اومدم اداره ،نگهبان اداره تامامانو دید خندید چون متوجه اشتباه مامان شدمامان هم فرصت روغنیمت شمرد تاساعت اداری شروع بشه این خاطره روبرای گل پسرمامان بزارم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
1 مهر 91 7:27
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم