محمدمهدی جانمحمدمهدی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان مریم

پایان تعمیرخانه

1391/10/11 10:52
نویسنده : مامان مریم
762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان مریم ببخشید دیر اومدم چون فشرده بودن کلاسهای آخر ترم مامان مریم وبابانادر  وجابجای خونه که هنوز تموم نشده بود مامان انسیه برای کنترل دیابت بیمارستان بستری شدحال مارو حسابی گرفت نفس مامان شب چله همه خانواده ها دور هم جمع بودن مامان انسیه بیمارستان بابانقی رستم آباد خدا روشکر که عمه رخشی اومده بود مارو از ناراحتی کمی درآورد ولی مامان مریم همش سر پنچره آشپز خونه بودم به خونه تاریک مامان جون نگاه می کردم حس بدی بود مامان مریم آن لحظه باچشمانی پر از اشک برای سلامتی تمام بابا ومامانها دعا می کردم نفس مامان مریم  من چندتاعکس از خونه که آماده شده برات می زارم چون  خیلی ذوق میکردی  مامان ممکنه  برای مدتی نتونم چیزی برات بزارم چون امتحانات آخر ترم داره شروع می شه  راستی کمی از درسهات بگم چون خوب پیشرفت کردی اسم بابانادر ومامان مریم وخیلی راحت نوشتی وخانم  سلامتی معلمت کلی تشویقت کردواز مامان وبابائی شیرینی خواست که سرکلاس برای تشویق بقیه بچه ها بین شماها پخش کرد و ریاضی رو تاعدد٩ خوندی نفس مامان  انشالله باخبرهای خوب ودست پر برگردم به امید روزهای  بهتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماني مسافر كوچولو
26 آذر 91 9:50
سلام
از اينكه اب و هواي رشت گداشتين فكر كنم گيلاني باشيد خوشحال شدم من لنگروديم ساكن قشم اگه اجازه بديد لينكتون كنم شما ساكن رشت هستيد؟


سلام خوبیید بله رشتی هستیم کوچولوچطور ماهم دوست داریم جزدوستان ماباشید ممنون
الهام مامان کیارش
23 بهمن 91 10:42
به سلامتی مبارک باشه خوشگل شده


سلام
ممنون متشکر انشاالله شما ویلایی بخرید