محمدمهدی جانمحمدمهدی جان، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نفس مامان مریم

امتحانات پایان ترم

1392/4/23 10:03
نویسنده : مامان مریم
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی مامان خیلی شرمنده شماست چون موقع امتحانات پایان ترم میشه به شمابدمی گذره چون نیاز به بازی وتفریح دارین ارلحاظ خوردوخوراک کم نمی زارم ترم پاییز  بهتره چون خودت درس داشتی بادرسهات مشغول بودی اماترم بهار تعطیلات بود مدتی بامامان جون رفتی رستم آباد مدتی بامابودی وبعضی اوقات خونه خاله راحله خلاصه نفس مامان چندروزتعطیلات خردادپیش مامان وبابائی بودی دوروزمامان مریم مرخصی گرفت درس بخونه دلم نیومد نفس مامان بفرستم جائی نفس مامان امتحانات مامان مریم ساعت ٨صبح بودتصمیم گرفتم شماروباخودم ببرم دانشگاه روزاول که بردم خیلی دلواپس بودم چون اطلاعات خواهران بسته بود شمارواطلاعات برادران گذاشتیم من نفهمیدم چه می نویسم همه ازذهنم پرید فقط دست وپاشکسته نوشتم تانمره قبولی بگیرم باعجله ازسرجلسه امتحان بلند شدم اومدم دیدم نفس مامان تومحوطه دانشگاه داشت قدم می زد استادروپله دیدم صحبت کردم روزبعدش هم مامان ساعت ١٠صبح امتحان داشت گفتم ایراد ندارد نفس مامان می خوابه بعد باهم می ریم اماهمین گوشیم رو روشن کردم دیدم یکی ازدوستام بنده خدا شب اس ام اس داده که جزوه ای که به من داده ناقص مامان پیامک زدم ببینم بیداره که گفت توراه دانشگاه هستم مامان شماروبیدارکردم بعدازصبحانه رفتیم تونمازخانه دانشگاه بابچه هادرس خوندیم نزدیک ساعت امتحان شد نفس مامان وبردم اطلاعات خواهران خداخیروشون بده قبول کردن مامان باخیال راحت امتحان دادم بیرون اومدم همش منتظر بابات بودی هرچه می گفتم بابات رفته اداره شماقبول نمی کردین بعدرفتیم نفس مامان دوتاذرت ویه سیب زمینی سفارش می داددخترهای دانشجوکه آنجا نشسته بودن همش نگات می کردن ومی خندیدن چون بایه قیافه ای سفارش می دادن خلاصه آرزودارم روزی بشه که مامان شماروهمراهی کنه برای دانشگاه رفتن  

پسندها (1)

نظرات (1)

محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:53
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/